שיחת סקס לוהטת עם נערות ליווי

שיחת סקס לוהטת עם נערות ליווי

באותו היום לא התחשק לי להיפגש עם אף אחד אבל הייתי חרמן טילים, רציתי לעשות איזו שיחה ארוטית מושלמת עם אישה מדהימה, אישה כלבבי וככה הגעתי אל נערות ליווי מהרשת. לא מישהי שרציתי לפגוש אלא רק לעשות איתה שיחה ארוטית והיא באמת הייתה מושלמת.

"מה אתה לובש עכשיו אני רוצה לראות את הזין שלך" היא אמרה לי כשהיא מצדו השני של הצג של המחשב. היא הייתה מושלמת, היא חיכתה לי שם עם ביריות מדהימות, שפתיים אדומות ושדיים זקורים בלי חזייה.

"תגעי בעצמך אני אוהב את זה" זרקתי לעברה והיא החלה ללטף כל חלק בעצמה, מתיישבת על כיסא המחשב, אוחזת בוויברטור הלוהט שלה ומכניסה ומוציאה אותו בלהט… הראש שלה מוטה לאחור, היא מזיינת את עצמה וזורקת לעברי…. "נו אתה אוהב את זה"?

"אני מת על זה" אני זורק לה בחזרה ומוציא את הזין שלי, מאונן, נהנה לראות את הזקפה שלו מולי…. מביא לעצמי ביד בעוד היא בצדו השני של המחשב, מאוננת בטירוף, מוציאה ומכניסה את הוויברטור המושלם הזה….

אני יכול לדמיין איך היא יושבת עליי, אני יכול לדמיין איך היא עולה ויורדת כמו אחת מיני נערות ליווי מדהימות , איך אני מזיין אותה וגומר בתוכה.. אני גם יכול לדמיין איך זה רק אני ואותה נערת ליווי מזדיינים בשירותים נידחים באיזה חור… אוח זה מגרה אותי יותר ויותר….

היא לוקחת את הוויברטור שבידיה ומתחילה ללקק אותו בתאווה גלויה, אוח היא מלקקת עוד ועוד ואני ממש יכול לדמיין שזה אני, יכול לדמיין שהיא מלקקת אותי, בדיוק כמו שחוויתי לפני שנים עם נערות ליווי בצפון .

"תדמיין שאתה גומר לי בתוך הפה" היא לוחש ואני מאונן עוד קצת ומרגיש איך אני משפריץ… משפריץ כמו מטורף על כל נקודה, מרגיש שאני גומר כפי שלא גמרתי מימיי…

אני נרגע, עדיין ממשיך לגעת בעצמי, היא שולחת לי נשיקה ואני רואה איך גם היא מגיעה לאורגזמה מצידו השני של המסך…. שקט, דממה, היא מנופפת לשלום, המסך נכבה.. וואו זאת באמת הייתה חוויה של פעם אחת בחיים או אולי יותר…